Workshop op maat: ‘Hospitality’ & Gastvrijheid

Leer de kunst van gastvrijheid in een interactieve workshop op maat in het Gemaal van Muiden. De workshop Hospitality wordt gegeven door Monique van Zanten, trainer in effectief communiceren, gastvrijheid en het versterken van ieders talenten op het gebied van klantbenadering.

Goede service en een gastvrij onthaal

Klantvriendelijkheid in de dienstverlening spreekt tot de verbeelding en krijgt volop de aandacht. In TV-programma’s, tweets of reacties op blogs en in tijdschriften: overal wordt zichtbaar dat klanten de manier waarop ze benaderd worden heel belangrijk vinden.

En dat is terecht! We zijn allemaal dagelijks klant: via de telefoon, e-mail, persoonlijk in een winkel of aan de balie van jouw bedrijf. We ervaren daarmee ook allemaal hoe plezierig of vervelend dat contact kan gaan. Zeker in deze tijd is het belangrijk dat de klant zich aan je bedrijf verbindt en dat een eerste klant een vaste klant wordt.

Natuurlijk is een solide kwaliteitsproduct belangrijk, maar het is juist de benadering die centraal staat in de beleving van goede service en een gastvrij onthaal. De loyaliteit van de tevreden klant wordt voor een belangrijk deel bepaald door de manier waarop hij te woord wordt gestaan, de manier waarop hij wordt ontvangen en behandeld, ook – en misschien juist – bij ontevredenheid of klachten.

Toonaangevende bedrijven zoals de KLM richten zich daarom juist op de kracht van positief en oprecht gastvrij contact met de klant.

Hoe maak je op een effectieve, positieve manier contact met je klant, ook als deze minder tevreden is? Kleine veranderingen kunnen al een wereld van verschil maken.

”Gastvrijheid is hot, hospitality is in.”

Interactieve workshop

In deze interactieve workshop vinden we antwoorden op o.a. de volgende vragen:

  • Wat kan je voor de klant betekenen door de manier van contact maken en benadering?
  • Wanneer komt een klant graag bij je terug?
  • Hoe verander je een klacht in een compliment?
  • Hoe worden klanten ambassadeurs van jouw bedrijf?

Na de workshop:

  • Heb je inzicht in het begrip ‘gastvrijheid’.
  • Weet je wat gastvrijheid betekent in jouw dagelijkse werk.
  • Weet je welke persoonlijke vaardigheden je slim kunt inzetten om de klantgerichtheid in je bedrijf direct te vergroten.

We werken op een interactieve wijze met elkaar aan haalbare resultaten op het gebied van hospitality en positieve klantcontacten. Met vaart én plezier. Je gaat naar huis met tenminste drie tips die je direct de volgende dag kunt gebruiken.

Gastvrouw: Monique van Zanten

Workshop Gastvrijheid & Hospitality: gastvrouw MoniqueDeze workshop wordt verzorgd door Monique van Zanten. Zij heeft een zeer ruime ervaring opgedaan in de luchtvaart, waar ze onverminderd met ongelooflijk veel plezier gasten ontvangt en bijdraagt aan een gastvrije en memorabele reis.

‘Ik geloof in de kracht van een oprechte en authentieke klantbenadering en weet uit ervaring dat je zelfs bij klachten het tij kan keren door een positieve en inlevende houding.’

Monique geeft trainingen aan vliegend personeel op het gebied van effectief communiceren, gastvrijheid en het versterken van ieders talenten op het gebied van klantbenadering.

 

Informatie & data

Wil je meer informatie of beschikbare data ontvangen? Neem dan gerust contact met mij op.

Bekijk hier wie je voorgingen met een workshop of vergadering in Het Gemaal van Muiden.

Kan ik je helpen?

 Bel mij op 0294 265059 of bel of app op 06 53964919 (graag met  bedrijfsnaam en voor- en achternaam
of klik op onderstaande button en vul het formulier in. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Pin It on Pinterest

Share This